Home
Videos uploaded by user “Gacharoblox Pusheenpower”
News that u need to see (read desc)
 
02:16
Bye and sorry I can’t handle this for my right eye my birthmark has grown and my eye is bad and I can’t wear glasses or my left eye would be blurry because it’s too strong so like I have to get half glasses and they probably won’t do it and I’m in a magnet school so it’s harder pls no hate
Unicorn cat! (Read desc)
 
00:50
Don’t think I’m a sans fan girl with the eye thing I just think it’s looks cool on the unicorn insted on eyelashes cuz it’s a cat to, don’t judge with my horrible art and angel wings design it took me awhile too do this so please don’t hate it was hard doing the wings tail and the eye part cuz I had to figure out we’re was the paint brush not the pen u just got to click on the pen and more stuff will come up
My sis unfrended me... (read desc) (not clickbait )
 
00:55
I gave her all my den items and some betas an I get this in return.....
Just read the desc 😑
 
02:51
It’s a girl sitting in a cloud ok!
Room tour :3
 
03:45
I’m lazyyyyyyy
News for ajpw (no force)
 
01:36
Pls don’t kill me ;-;
A gift for Hi Penguins!
 
01:36
She’s the best!
Art for y’all (read desc)
 
00:27
Ok don’t hate on me since u used circle tool! I’m new to this and this is my first art! It’s cringe ok! This took me an hour to do I had to keep doing it and I messed up 6 times! This took hard work yes it looks lazy like I felt ugly too.... And I’ll probably never do anymore of the app...
Perfect?
 
01:24
Doggos! For Quinn (read desc)
 
00:37
Sorry don’t think I’m a sans fan girl with the eye thing I think it’s cute! And if u say an animal and I didn’t do it sorry I don’t have time I’ll do it next time or after! Quinn is a real good friend of mine so it’s fair!
Devils don’t fly (read desc before u hate!)
 
02:07
This was old I found it in the back of my photos and it was to old for me to upload music on it so it won’t work I will prob make another one sorry :P
Pain to Beauty part 2 (end read desk)
 
01:09
Sorry I’m lazy and I had homework sorry and I’m in the middle of another story I’m making so pls no hate don’t worry ;-;
Hated child to nice princess
 
01:30
This took me 1 hour to do this ;-;
ROBLOX mining simulator vid :P
 
08:20
Idk what to say lol
Trying some weird slime game... (read desc pls)
 
01:53
Um I didn’t put the sounds of the slime cuz it’s to grow ewwwwww so don’t get mad at me pls ;-;
Shout out do dis person
 
01:55
Like him and hit da bell too ;3
Cringey giggly slime playing (read desc)
 
01:29
My pet peeves 1: sticking on my hands 2: it was so giggly the bubbles wouldn’t make the noises 3:the light is horrible 4:my self-hold camera shaking ugh 5:the pokes look ugly

Te esperare violetta karaoke video
Preditah apocalypse instrumental music
Should christians listen to christian rock music
Eastman school of music jazz faculty
Saratoga en tu cuerpo karaoke music