HomeВидеоигрыRelated VideosMore From: FortniteOpMoments

New Shadow Stone Trick or Bug?! Fortnite Op & Funny Moments

1341 ratings | 341924 views
Send your Fortnite clips - [email protected] Contact me at : [email protected] Credits - Absolute Lunq - https://www.youtube.com/watch?v=UAduPzf8KPQ Ransom Bailey - https://www.youtube.com/watch?v=Tk0QcsCLTjo&feature=youtu.be https://www.twitch.tv/ninja https://www.twitch.tv/cdnthe3rd https://www.twitch.tv/tfue https://www.twitch.tv/poach https://www.twitch.tv/pokimane https://www.twitch.tv/tsm_daequan https://www.twitch.tv/shroud https://www.twitch.tv/timthetatman Elmer imSam Thomas F
Category: Видеоигры
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (179)
Coustum Modz (6 days ago)
Like if tfue better than tfue
Ninja Sniper95 (12 days ago)
How you do it bruhh
fortnite is trash
Gingerx 754 (22 days ago)
Cool
Zach Bright (27 days ago)
He is such a hacker like if you agree
Team Alpha (28 days ago)
Wowzers! Team Alpha Gaming Approves :)
Pilsen (29 days ago)
This is Fortnite in first person
Mavis Ang (1 month ago)
i hope you get banned
Maulana Cocor (1 month ago)
Wiw
People that do that are just bad at the Game
Golden Poop (1 month ago)
How are you using it
Kristen Hassan (1 month ago)
Tfue
Bridget Broffman (1 month ago)
Rip dusty
barz sherwan (1 month ago)
1:51 wow
KakashiPlayz (1 month ago)
It's not a bug, its a feature.
FortLab (1 month ago)
🎃What do you want to see in the shop this Holloween? 💀Like = Skull Trooper. 🧟 Comment = Ghoul Trooper.
Team Alpha (1 month ago)
But are you an ALPHA, or a BETA?
SpoopyBendyfwendTM (1 month ago)
play duos NOOB!
Marco Karrell (1 month ago)
Don't get bad like if you agree
And that's me getting 360 noscoped
Mulks (1 month ago)
Heyyyyyyy, I need to learn how to get better at fortnite! Can someone teach me? IGN: og mikey
ʊŋkŋøwŋ (1 month ago)
I LIKE BIG COCKS IN MY MOUTH
Tatrocks (1 month ago)
if you do this don't win its cheating you can have fun but don't kill ur ruining the game for every one so don't win if this happens to u please
Boring Frank (1 month ago)
Literally crying because I got scammed for $200 and I was saving up that money for a long time and working for it and then some guy just scams me for a skull trooper account. And now all I have is $2 dollars not a lot people are gonna call me stupid for getting scammed and my friends
Janelle Edwards (1 month ago)
me
TheGodlyVirus _ (1 month ago)
It's a trick and he has aimbot
Ninja (1 month ago)
Who wants to add me?
TheGreenTuber (1 month ago)
is he banned?
Rawrrz (1 month ago)
I have the fastest double 90 degree turn, I have proof check me out!
Ryan Kiesow (1 month ago)
I don't think you should get reported because of a glitch that was epics fault. It's not like it's in a tournament so people just need to stop being snowflakes until they fix it. Which apparently they already have.
SK Sponge (1 month ago)
shadow stones are crazy
Li’l D (1 month ago)
10:43 Lol😂🤣😂🤣
Kalecia Morris (1 month ago)
this is so sad I mean come on that's not fair other people can't see that player who is in a trick or a bug but still, it is cool no hate on that trick we all know damm well these people in the game they will not hesitate to kill you because why not it a solo game but if it a squad 50 then that messed up
Kalecia Morris (1 month ago)
because in squad 50 the whole time you got to move as fast as possible to get guns and other weapons to fight off the other team and win at the end of the game and be in the circle if you don't be in the circle you will die that's why be pepared to have some materials to go to the other side and live and win but you get shot and there another teammate that will not help you then you know that messed up.
Andrian Shah (1 month ago)
Thats why shadow stone has been disabled
ChosenOne09 (1 month ago)
I am Fortnite fan!
dennis westgaard (1 month ago)
1 like = 1 prayer for the people that got triggered
Bryson Banks (1 month ago)
Why I'm quiting
Ghost 1178 (1 month ago)
Ping
Bruno Sousa (1 month ago)
Hackers 😪
Sxxxm 03 (1 month ago)
Because this bug they ban this item
the KillerScott (1 month ago)
Me: hey epic Epic:yeah was sup Me:you know those shadow stones you added? Epic:yeah for season 6 Me:Well there is a glitch were you can shoot guns with the shadow stone enabled Epic:oh no well get on that right now Me:actually I was thinking scratch that maybe ad the double pump back Epic:HEY BOBBY IT'S ANOTHER LOST CAUSE TAKE OUT THE TRASH!!!! ME:RUUUNNNN
Little Nut (1 month ago)
Daquan doo doo
Gamer Pranav2009 (1 month ago)
Its like using hacks
Daywalker777r (1 month ago)
hopefully they getn perma banned
David Liang (1 month ago)
It’s not cheating it’s a glitch throw grenade and get cube at the same time and u need someone to revive u depends if u survive
Kylowrong Productions (1 month ago)
Aimboting loser
LIGER ZERO (1 month ago)
Came across a guy doing this, it was like fighting one of those predators like Arnold. Fortunately I could see his gun and hear his footsteps and Bop bop pew pew got the dub
LEBLEL 337 (1 month ago)
Haaaaaaaaacccccccccceeeeeeeerrrrrr
Abbas Reza Azizollah (1 month ago)
Aka bush camping on another level.
Raflien 8 (1 month ago)
The invisible guy is a Hacker
Not Pro :D (1 month ago)
No its a bug that got fixed.
ReversingRules (1 month ago)
How tho? Bug or hack?
the fox gamer (1 month ago)
WAY TOO OP!!!!!!!! I BET U CAN KILL THEM THO
Jakey D (1 month ago)
WOW is there something you did before that happened please comment back
Brandon (1 month ago)
Jakey D this is how my friends and I found out. One of us were knocked and right after we revived him he grabbed the shadow stones and he was like that forever and he could still shoot.
Mary Castillo (1 month ago)
Holy shot head shot don’t hurt him
Default Dan (1 month ago)
I lost a 10 kill match to that bug, so annoying
moldcut (1 month ago)
1.17 nice
Jack Keightley (1 month ago)
How do u do this
Jack Keightley (1 month ago)
How good u I wonder saddo
Why? Lol you are gonna use this? SUCH A NUB
simply nostunting (1 month ago)
people that used that are trash smfh
VoodleBlox (1 month ago)
simply nostunting Nah not really people used that to troll NOT TRASH 💭
Free FireBox (1 month ago)
Hack
ツGubelicious (1 month ago)
Getting spammed with reports xD
Preston Kuykendoll (1 month ago)
he has aimbot
Game Tutorials (1 month ago)
Who is better ? Like for Ninja Comment for Tfue btw I post daily and close to 24k 😍
Michael Dunbar (2 days ago)
Tfue sucks
Coustum Modz (6 days ago)
Me
Aaron Velazquez (6 days ago)
Tfue
Nils Teuber (10 days ago)
Tfue
thamr Al Qhtani (14 days ago)
Hi
[X_X] Boo (1 month ago)
Lool like the biggest clickbait i ever seen
Kelvin Lewington (1 month ago)
It looks a little like first person mode
He has aim or tho
Elmer (1 month ago)
8:58 was a nasty snipe
small dog (1 month ago)
I got killed by one of these idiots and my squad didn't belive that he was invisible but then I showed them a clip and be got reported
h20gamer (1 month ago)
I made a noob account just to troll with the glitch got 0 kills just shot behind people died to storm
h20gamer (1 month ago)
It is considered cheating if you do it knowingly if you did it on accident leave the game or die to storm
Chiliツ (1 month ago)
I justo won with that trick ;O
You're trash then lol.
-MilkShake- (1 month ago)
For the 1% of people that see this, follow your dreams! My dream is to become a successful YouTuber🏆
ShadyThePen (20 days ago)
who cares?
Kye Churches (1 month ago)
Zeze_ King isuch
Kye Churches (1 month ago)
Hi
PuLsE Baldy (1 month ago)
-MilkShake
Nightwave - (1 month ago)
-MilkShake- me too for gods sake :D
Mystical Hawk (1 month ago)
😂😂😂😂
moulard stéphane (1 month ago)
Signaler ce joueur please stop au cancer
Shaurya Shekhawat (1 month ago)
Amazing vid brother keep making quality content you are amazing and my inspiration
HetGameCenter (1 month ago)
1:42 He just ran by a tree
Meganoob22TV -nick- (1 month ago)
It got patched today
Excalted Umbra (1 month ago)
Meganoob22TV -nick- no it didnt
GASTER GAMES (1 month ago)
Why do people think they are cool when there ruining the game
nixon Louis (1 month ago)
GASTER GAMES ikr
Rashard Jackson (1 month ago)
Lit
Pineapple ghost (1 month ago)
How do you do the glitch
Lol you're trash if you use this
Chris Redd (1 month ago)
Boi
Fortnite-Magnumme (1 month ago)
100% bug
Frutato (1 month ago)
Doesnt matter as long as they have fun
Alexelmorenazo (1 month ago)
I found one of these clowns and I have informed to epic games to do something with him
JP (1 month ago)
Alexelmorenazo It’s a glitch in their game, it’s not his fault and he can’t get banned
gitized 12 (1 month ago)
*omg* new first person mode in fortnite leaked!!!*super op*(dead meme music playing)
otaP kauC (1 month ago)
Fuck Fortnite. I'm not playing this season
What Is Fake Love (1 month ago)
Earlyyyyyy
TrippieLibra (1 month ago)
8:39 Thats meee thanks man🔥
Clementine - (1 month ago)
Ps4 players are better in fortnite son of a bitch
Awesome 6udder (1 month ago)
Honestly why is it when you are shooting the shots don't register
TrippieLibra (1 month ago)
Dumb I Omega1 yeah cuz u can judge me off of one clip, yall xbox players are trash, full of bots
xxVasek Saraaxx (1 month ago)
Same here :P
tsm_eemil_films (1 month ago)
Season 6 IS op
Awesome content man, its videos like this that inspire me to make my own fortnite channel where i post every item shop. These videos are awesome dropped a sub keep up the great work man!
Gabrrrl c: (1 month ago)
finally a new outro lol
Capone (1 month ago)
This shady stone thing is a bit OP tbh.. they add this but cant bring back double pump ?!
Bridget Broffman (1 month ago)
Yeah
Ragnarok (1 month ago)
Capone I see you everywhere.
diamond forever (1 month ago)
Zoe Pen so pray and pray then? Nahh
Zoe Pen (1 month ago)
Capone it’s not OP that’s for pussy if they use it kill other player
Hamza Maktuom (1 month ago)
Prostituta del cazzi
elijahcraft (1 month ago)
Love your videos been watching you for while now keep up the awesome content
ragequitv2 (1 month ago)
hai
GAMER 7 (1 month ago)
best youtube channel
No game (1 month ago)
Zhi

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.