HomeЮморRelated VideosMore From: Comedy Central

Pete Davidson's Friends on Ariana Grande's New Song - The Bonfire w/ Big Jay Oakerson & Dan Soder

461 ratings | 25033 views
Big Jay and Dan talk to Chad Daniels about raising teenagers as a comedian and then analyze Ariana Grande’s song “Pete Davidson.” (Contains strong language.) About The Bonfire w/ Big Jay Oakerson & Dan Soder: Hosted by comedians Big Jay Oakerson and Dan Soder, The Bonfire invites listeners and friends to come and hang out by the radio bonfire as the blunt and candid duo talk about everything from comedy and entertainment to sports, share their funniest stories from the road and give fans a chance to call in and get their opinions on the topics of the day. Subscribe to Comedy Central: https://www.youtube.com/channel/UCUsN5ZwHx2kILm84-jPDeXw?sub_confirmation=1 Watch more Comedy Central: https://www.youtube.com/comedycentral Follow The Bonfire w/ Big Jay Oakerson & Dan Soder: Facebook: https://www.facebook.com/TheBonfireSXM Follow Comedy Central: Twitter: https://twitter.com/ComedyCentral Facebook: https://www.facebook.com/ComedyCentral/ Instagram: https://www.instagram.com/comedycentral/
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (82)
SailboatRyan (1 day ago)
Holy sufferin you guys are awesome
ThelotusLover 47 (17 days ago)
The boys need a dedicated studio!!
Jordan Cruz (18 days ago)
Title's clickbait, video's hilarious.
Bad Rap (19 days ago)
This didn't age well at all
Rattle Snake (20 days ago)
Ground zero for hot gossip
Alex M (23 days ago)
Serious question, is this what passes as good radio these days? If so it’s no wonder podcasts are taking over.
gonch28 (25 days ago)
Well this didn't age well.
Joe Darke (26 days ago)
just gonna throw this out there GIVE ARI HIS DAMN SHOW BACK
Vincent Dominic (30 days ago)
Seriously they need to give them full episodes of the live shows once a week cuz it's so funny it's awesome crackle Crackle
Shane Peek (30 days ago)
Plz film entire show and put out on demand, asap
Ted Kord (1 month ago)
and now pete learned the hard way not to get a tattoo for a woman
Robin S (1 month ago)
wtf what a bunch of douche bags
Evan Fields (1 month ago)
Crackle crackle campers.
Myles Hamann (1 month ago)
Yaaay Christine, Jacob, White, Black Lou, Big J and Danny Sodes in the Shred Zone...
A W (1 month ago)
It’s good you make each other laugh I guess, I never laughed once. In fact your annoying!
bill szozda (28 days ago)
And I’m sure you thought that horse shit “Nanette “ was great right?
mikecantreed (1 month ago)
*you're
Ben Iverson (1 month ago)
i really hope big jay oakerson knows that he's on the internet in a video where he's listed under "pete davidson's friends"
Joshua Eimers (1 month ago)
Big Jay wearing gloves like Madonna
Paintitblackxo (1 month ago)
Haha 😂😂😂🤘🏻 anarchyyyyyyy
Kendama Odyssey (1 month ago)
best show on radio
Baked Potato (1 month ago)
Love these!
Jay Walter (1 month ago)
How long can Jay Ickerson hang on to the shooting star that is SODER POPS
Jay Walter (1 month ago)
I ain't never seen christine, shes fuckin hawt as hell
jessiknows (1 month ago)
Woah, way too early in the morning for this ...
Alicia Dudley (1 month ago)
I love Christine's style.
brendon kennedy (1 month ago)
Is that title a joke? Or are they using Pete Davidson as click bait?
Eliott Frost (1 month ago)
Pete Davidsons friends???
Al Raw (1 month ago)
this was one of the worst/most annoying bits they ever did.
Shawn Drew (1 month ago)
Eyyy love all the Bonfire video content lately.
Benjamin Moore (1 month ago)
Chad is my favorite comedian
Gamera Sanders (1 month ago)
The thought of Big Jay and Ariana Grande hanging out is really fumny
Whiskey and Cigarettes (1 month ago)
I only subscribe to SiriusXM now because of the Bonfire. It used to be Howard Stern, but not anymore. I plan my days around the show. I know pathetic.
Max Ehrmann (1 month ago)
Yup, can't be bothered for those two hours
BIG shasta (1 month ago)
I did the same thing..
William Schell (1 month ago)
I want their Pete song
DOBBS (1 month ago)
Good job Comedy central. CRACKLE CRACKLE!
Vocal Fry (1 month ago)
The fingerless gloves... on the radio... yikes
7g6f5e4d3c2b1a (1 month ago)
Thats MR. BIG JAY OAKERSON to you. Show some respect! #CrackleCrackle
CDumps (1 month ago)
Dear Sirius XM and Comedy Central, Please put up a catalog of The Bonfire, and leave episodes up On Demand for longer than 2 weeks. And where the hell can I watch What's Your [email protected]#cking Deal?! And High Court! I'm paying you every month Comedy Central, hoping it will all be there one day. I understand there's a lot involved, but ya'll need to get that Seeso shit figured out. And build Jay and Dan a lil storage shelf in the ceiling of Their studio, that can only be accessed by bowstaff with an official Bonfire sticker, like this...look Dan, like this....Dan! Like this. And the video of that...first bowstaff day!
Fritz Mcgillacuddy (1 month ago)
Doeville rule #82: Pimping is as pimping does.
GT HIGHIMBLACKOUT (1 month ago)
Crackle crackle
Dillon Zachary (1 month ago)
We need more of these!!!
FunWhileTubing (1 month ago)
7:30 is one of the Pete impressions lol
that title is so desperate and not needed.
Hostetter (18 hours ago)
As is your comment.
poperachi217 (1 month ago)
you what cunt ?
morongosteve (1 month ago)
OY OY OY OY!
So Pete's friends are just as awful as him...great
+craze6663 the gay jokes have nothing to do with Ariana. Lol they were just bringing them up of nowhere
craze6663 (1 month ago)
The gay jokes were hilarious lol be honest you’re a huge Ariana grande fan and you got defensive
+craze6663It's not that it's the gay jokes. They come off kinda like he means it
craze6663 (1 month ago)
Lol making fun of Ariana grande hit a nerve, dude that hilarious
Carolyn Bird (1 month ago)
Chad Daniels is so funny honestly his comedy specials are hilarious
Matthew Knight (1 month ago)
Holy shit! Dan air-shredding while he does the punk-PD song! And Bokerson's PD impression, "...he makes a kind of fish that like if he cuts it wrong, we die..." Comedy Central!! MOAR OF THIS!!!
Nick Waterman (1 month ago)
MORE BONFIRE!!!!!!!!!!!!!!!
jon jaquez (1 month ago)
These guys need a legit show on comedy Central of some kind
wermzer (1 month ago)
*CRACKLE CRACKLE MOTHERFUCKERS!*
Noel (1 month ago)
My boys..
7g6f5e4d3c2b1a (1 month ago)
Dear Comedy Central, MOAR Big Jay Oakerson & Dan Soder! Throw BAGS OF MONEY at them and get them a better studio of their own!!!
Joe Darke (26 days ago)
just gonna throw this out there GIVE ARI HIS DAMN SHOW BACK
redone121 (28 days ago)
Best comment ever!
Devon Harris (1 month ago)
Will be a great investment
Skove Stove (1 month ago)
yeah these guys are too hilarious to share a studio with some ass wipes
RisvoldTheGreat (1 month ago)
I enjoy the bonfire, but Pete Davidson is a leftist anti American little bitch.
Bear Taint Security (1 month ago)
Pete is garbage!! I fucking hate his panda eye bitch ass!! If I ever see that scunbag in real life I hope people are around because I will literally destroy him!!! You got his bitch nobody friends on your show?? You are scum as well!!
ttgk (1 month ago)
Crackle crackle bois
D WMS (1 month ago)
HOLY FUCK I haven't laughed that hard since I caught my roommate fucking himself with a dildo to some asian tranny midget nun porn.
Dylan Haze (1 month ago)
would been better with some audio
Littleheifer 96 (1 month ago)
Boom pow this is cool.
Fonz T (1 month ago)
The Pete Davidson impression is the best hahahahaha!
Linda Nunez (1 month ago)
Just play da song n shut up!! 😒😒👊👊👊👊💩💩👣
rjphilla (1 month ago)
STFU it's a radio show idiot
Max Gannon (1 month ago)
all valid statements xD missed you guys
Andrew Engram (1 month ago)
They get payed for that... wow
andrea yanez (1 month ago)
+Noel paid for radio comedy banter.. yeah that's entertainment. This is new to you dude ?
Noel (1 month ago)
Paid for what, doing the show?
invalidname43 (1 month ago)
duh lazy has figured out how to make money from lazy
Bob bluh (1 month ago)
First
RisvoldTheGreat (1 month ago)
You think your special? That's so unoriginal and lame. "FIRST" "FIRST EVERYBODY LOOK AT ME IM A BITCH" "FIRST"
Grizzly420o (1 month ago)
Second

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.