HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: BuzzFeedVideo

Drunk vs Stoned

216992 ratings | 22049543 views
To test if people function better drunk or stoned, I got really drunk one night and then really high on another night and made this video. Post on FB: http://on.fb.me/138Vd4d Tweet this: http://bit.ly/138WDvD Music credit: http://soundcloud.com/daymoanstar NOTE: The marijuana seen in this video was obtained and consumed legally in California. Be safe, everybody! Some links for ya... www.buzzfeed.com www.buzzfeed.com/video www.youtube.com/buzzfeed www.youtube.com/buzzfeedvideo www.youtube.com/buzzfeedyellow www.youtube.com/cnnbuzzfeed BUZZFEED VIDEO BuzzFeed is the world's first true social news organization. Featuring tasty, short, fun, inspiring, funny, edgy, interesting videos from theBuzzFeed. /BuzzFeedVideo is BuzzFeed's original YouTube Channel, with a focus on producing great short-form BuzzFeed videos for YouTube (and the world!). BuzzFeed Video will entertain, educate, spark conversation, inspire and delight. Subscribe to BuzzFeedVideo today and check us out at http://buzzfeed.com
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (13696)
Cesar Estrada (2 days ago)
Obviously both are bad
the lost Silesian (5 days ago)
I am psychotic... So weed is more poison for my mind
gävïñ måššė (6 days ago)
getting stoned is just a lot better i’ve done both multiple times
Anthony Scarborough (7 days ago)
Who’s the guy in this video? He’s hot.
uk-medi-weed-grower (8 days ago)
different horses for different courses .
shariq khan (9 days ago)
being sober is the hardest, that's why its the best too. has more benefits than these, anywhere, everywhere. you can do it, if you say you can.
hell yeah (14 days ago)
Music sounds so goood
Aundrea Alvarado (17 days ago)
actual video of proof that weed should be legal is better than drinking
Bryce Richardson (18 days ago)
literally stole psychedsubstances video
l Styles l (19 days ago)
i’m high af atm i aces the text i mean test whoops
Who else is drunk well watching this?
Robert Wing (21 days ago)
It should've been drunk vs. stoned vs. sober because we don't know how good he was at those things before
Robert Wing (21 days ago)
Oh so their the same person ok
Mélissa Mélissa (21 days ago)
Si nn l'alcool = legal. Drogue = illégal... --'
Chris Zimmer (21 days ago)
Alcohol should be illegal not thc. This country blows.
Im from Germany and as many of you know Alcohol is no problem there. But weed omg they act like people 80 years ago... I wish our politicians would watch more of these videos instead of trusting the past🙄
blink dagger (23 days ago)
Stoned positive everything, but if the consumers left it, everything turn negative
now try both things at the same time
Professor Fozat (26 days ago)
When you are high you are fully focused on anything you wanna do and look at everything differently so basically you become the funniest scientist for a couple of hrs
Mat Pyan (26 days ago)
Keep calm and smoke weed
Timothy Dolese (27 days ago)
Why not both?
Dylan Oglesby (29 days ago)
It really depends on the person and how your body reacts
CuffRox (30 days ago)
Hmm... What about Sober v. Drunk v. High? I mean, obviously sobriety would win but it'd be an interesting comparison.
Bhand praan (1 month ago)
Next episode ......death vs me
Effymero (1 month ago)
I don’t realize they’re the same person until 1:22 lol I’m so blind
ImAHuman (1 month ago)
When I am high, I get the munchies
gu goop (1 month ago)
Drinking is worse
Queen Marie (1 month ago)
I’ve been drunk but I’ve never been stoned lmao
Rebecca Townsend (1 month ago)
Okay, all these people in the comments are freaking bashing being drunk. Like. Dude. Everything is fine in moderation. Yeah, weed hasn’t killed anyone, but if you drink in moderation and rarely get drunk, you’ll be fine. People still get mentally addicted to weed like people get addicted to alcohol. Everyone has a vice. So bug off.
LockdownRecordYT (1 month ago)
December 2018 anyone
Themi P (1 month ago)
This video shows only the good side of Weed.. man the retreat in weed is fu**king terrible!
TG HD (1 month ago)
What if you are both 😄🤔🤔
Yoda on DMT (1 month ago)
*Bonus round...* Interactions with police on a typical weekend... Are police and ambulances more likely to called somewhere people are having a smoke, listening to Hendrix and watching The Matrix or playing games on a 16 bit console for a laugh... Or will they be called to a pub or club because people are kicking off, throwing up and passing out in the street? _'You're under arrest for being drunk and disorderly, assault and a Section 5 Public Order offence... And you're under arrest for being stoned and suggesting that Miles Davis was better than John Coltrane and Pete Rock is better than DJ Premier'._
Potsoul (1 month ago)
This needs to be said here. Ill repeat it, marijuana > alcohol. Dam prohibition, be gone!
gkmcrichard ! (1 month ago)
Why is weed even illegal
gkmcrichard ! (1 month ago)
TheBlinkstyKrab lol
TheBlinkstyKrab (1 month ago)
Why were you even born
Internet Troll (1 month ago)
Ira pues xd
Gutta Babii (1 month ago)
accurate Asf💯💯💯💯💯🚫🧢
ward rebhe (1 month ago)
Why 10k only ??
bfia93 (1 month ago)
buzzfeed your all a bunch of flaming homosexuals
bfia93 (1 month ago)
im still on the ad and i already know this is gonna be one of the most cancerous videos ive ever seen.
This new years I'll be both 🤘😜🖕
Who's King Now (1 month ago)
I know I am gonna get a lot of hate for this but I personally think weed is worse than alchohol and this is coming from who has abused weed for years, and also I hate that all my friends aren't real and I never see them sober or when we are not getting high the way or another... Don't be so blinded propaganda goes in both ways....
Unknown User (1 month ago)
Drinking is more fun
Hazeboy ? (1 month ago)
I like feel of both at once and been addicted plus more free
Carl Cooper (1 month ago)
And then u get paranoid start hearing voices and go mad haha
Edra Runion (1 month ago)
Lol 😂
Bora snsnsn (1 month ago)
Alcohol and weed :)))
Sup4c4t _ (1 month ago)
Drunk while watching
Kazekage Gaara (1 month ago)
best is to mix weed with alcohol sooo nice bruv
Sherlyn Minaya (1 month ago)
Too late
Nano lol (1 month ago)
Weed is the way to victories
Kiiana mxmb (1 month ago)
Both are horrible in a long term use, so there is no good in both, thank you
Adolf Hitler (1 month ago)
So basically if you want to relax from life, get drunk. Otherwise get high and youll be somewhat sober
Misty Cole (1 month ago)
Cannabis should be legal it has never killed anyone Alcohol should not be legal it’s know to rot the lungs and is very bad for u
Milo (10 days ago)
Both should be illegal
xToniii Gamer (1 month ago)
Stoned means high?
luna byers (1 month ago)
High off weed you 10 year old
edie - trey (1 month ago)
He is Not high hes eas are red yes okay but when you high you can chill and saying like I normal person and you have big idea and do nice things or often you some or you get I hard cringe weed is better than drunk
dudeboyredblue (1 month ago)
???????
Jaiden Highley (1 month ago)
M
KeineWerbung (1 month ago)
Alcohol vs. Heroin
Leyla Pierre (1 month ago)
Hangovers omg are the worst
Deron Jarvison (1 month ago)
I'd rather be stoned, I am now😄😃
Liam Birch (1 month ago)
definitely isnt pushing an agenda guys
Maxwell Carano McClure (1 month ago)
Personally, I prefer being drunk
The Odd One (1 month ago)
I’m sooo stoned rn
Matt Chase (1 month ago)
Psyched substance copy -_-
Chantz Sanderson (1 month ago)
The whitest dance moves I ever seen 😭😭
R0ckyJane (1 month ago)
%9999999 Reality content
Mr Solo (1 month ago)
Umdois
Charlie Edwards (1 month ago)
Goldman Dolphin Cop 😂😂👌
Allen Braunwalder (1 month ago)
Gefährliche Drogen: Tabak Alkohol Sie verbieten: Gras
Gaurav Ahuja (1 month ago)
*Smoke weed everyday*
BryanSeixas (1 month ago)
He’s cute and I’m drunk
Galore Globe315 (1 month ago)
What happens if u get drunk and high at the same time
Yaman Games (1 month ago)
5'7
Sh4deee InyoPoes (1 month ago)
That guy was stoned but not stoned enough
Manu Giussi (1 month ago)
What a poronga...
Unperfekt Elly (1 month ago)
Haha that's funny. I'm here with a joint and youtube will gave me this one. I think cannabis isn't bad for you. Alcohol is so much harder than them. Love and peace my friends
Dark Castle (2 months ago)
You see more colours of life when you are stoned!
Dark Castle (2 months ago)
The stoned guy feels so happy!
CityofSmolDogs (2 months ago)
Goldman Dolphin Cop Ngl, thats nice as hell
Funnyboy 2018/19 (2 months ago)
I just had to see this video😂
Lennie Davis (2 months ago)
ijbkyhrihhtnow
Who Knows (2 months ago)
“Umm ummm ummm” me when I’m super high hahah
julian wilson (2 months ago)
And drinking is worse for you than weed so weed wins by miles
DarkAssass1n101 (2 months ago)
*act normal for 10 seconds* Stoner: *starts smiling* That's so me when I'm stoned😂😂
Iilbooppp Video (2 months ago)
The one thing I really noticed is why is there a lamb on the couch ( the stoned guy )
Im a Starfish (2 months ago)
Both is bad so
vaibhav futane (2 months ago)
https://youtu.be/D1U4tkxIfG4
SSnake94 (2 months ago)
He looks like Henry from Kingdom Come
DukeOfTennessee117 (2 months ago)
I don't think he could catch the ball sober
Aurora J (2 months ago)
I'm literaltly drinking wild turkey while watvhimg this (I'm 13 n deprevssed)
JC (2 months ago)
Are they twins?
icepickflip (2 months ago)
How bout both
Leslie Warren (2 months ago)
That was funny
Randomness (2 months ago)
At least we know unlike hard narcotic drugs such as alcohol, cannabis is not carcinogenic..
DeLancey Torres (2 months ago)
i'd love to work for buzzfeed...who else PAYS their employees to get high and drunk??
Vasiliki-Maria Droukali (2 months ago)
Καλύτερα χασικλης παρα μπεκρης
Gold Chocolate (2 months ago)
Obviously drunk is much more fun!
Platinum Argent (2 months ago)
The winner is stoned
Saiful Rahimi Amran (2 months ago)
is this legit? hahaha
Aliah Phillips (2 months ago)
Weed is better lol, u go get drunk, by the end of the night you will be clutching the toilet and I'll be trippin on a rainbow😂👍

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.